Zapraszam do złożenia oferty na: "Wykonanie czynności polegających na administrowaniu i utrzymaniu w czystości Ośrodka Wypoczynkowego w Łęknie, Łękno ul. Gajowa 1, 63-020 Zaniemyśl wraz z terenami przyległymi w roku 2021"
Babki, dnia 03.02.2021 r.
Zaproszenie
do złożenia oferty cenowej na wykonanie czynności polegających na administrowaniu i utrzymaniu w czystości Ośrodka Wypoczynkowego w Łęknie, Łękno ul. Gajowa 1, 63-020 Zaniemyśl wraz z terenami przyległymi w roku 2021.
Zamawiający:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki, Babki 2, 61-160 Poznań
e-mail: babki@poznan.lasy.gov.pl
tel. 61 8788 059
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień w Nadleśnictwie Babki" stanowiącym załącznik
nr 1 do Zarządzenia nr 02/01/2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Babki
z dnia 11 stycznia 2021 roku.
Ze względu na wartość zamówienia, postępowanie jest zwolnione ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie czynności polegających
na administrowaniu i utrzymaniu w czystości Ośrodka Wypoczynkowego w Łęknie, Łękno ul. Gajowa 1, 63-020 Zaniemyśl wraz z terenami przyległymi w roku 2021".
Szczegółowy zakres rzeczowy czynności administrowania i utrzymania czystości Ośrodka Wypoczynkowego w Łęknie.
- W ramach usługi domków wypoczynkowych: Gosia, Basia, Bartek i terenów do nich przyległych rozumie się:
- sprzątanie wyżej wymienionych obiektów zlokalizowanych przy ulicy Gajowej 1, 63-020 Zaniemyśl;
- utrzymanie czystości terenów - sprzątanie terenów przyległych, placu parkingowego, placu zabaw, chodników;
- pielęgnacja terenów zielonych wchodzących w skład obiektu, przycinanie krzewów i drzewek przy domkach (wiosna, jesień), usuwanie chwastów, grabienie liści, dokonanie niezbędnych oprysków, koszenie trawy wraz z wywozem (ok. 4400 m²), pielenie, utrzymanie roślin w należytej kondycji,
- sprzątanie wigwamu oraz przynależącego do niego sanitariatu;
- przygotowanie plaży przed sezonem (usunięcie śmieci, szyszek, suchych liści i igliwia).
- Sprzątanie domków wypoczynkowych:
Lp. |
Wyszczególnienie |
Częstotliwość wykonywania |
|
Opróżnianie pojemników na śmieci na zewnątrz budynków do punktu zbiorczego (śmietnika) na zewnątrz. |
Raz w tygodniu. |
|
Usuniecie kurzu z mebli, parapetów i innych powierzchni. |
Po opuszczeniu domków przez gości. |
|
Odkurzanie tapicerki meblowej. |
Po opuszczeniu domków przez gości. |
|
Mycie okien. |
Przed rozpoczęciem sezonu a następnie według potrzeb bieżących. |
|
Pranie pościeli. |
Po każdym turnusie. |
|
Pranie kanap. |
Przed rozpoczęciem sezonu a następnie według potrzeb bieżących. |
|
Sprzątanie i utrzymanie czystości na placu zabaw. |
Według potrzeb. |
|
Sprzątanie placu parkingowego. |
Raz w tygodniu. |
|
Pielęgnacja klombu, koszenie trawy, pielenie, utrzymanie roślin w należytej kondycji. |
Według potrzeb. |
|
Sprzątanie pomieszczeń kuchennych (mycie mebli, blatów, czajników, zlewozmywaków, lodówek). |
Po każdym turnusie. |
|
Wyczyszczenie i wydezynfekowanie wszystkich urządzeń WC, luster, powierzchni błyszczących i emaliowanych, usunięcie kurzu z kratek wentylacyjnych, umycie podłóg środkami dezynfekującymi oraz uzupełnienie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe. |
Po każdym turnusie. |
|
Wykonawca jest zobowiązany do wymiany przepalonych żarówek, oraz innych podzespołów oświetleniowych (materiał Zamawiającego). |
Według potrzeb. |
|
Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów z klientami Ośrodka Wczasowego w celu przekazania domków na czas turnusu wskazanego w skierowaniu (wydanie kluczy i zakwaterowanie oraz sprawdzenie wyposażenia domku w chwili zakwaterowania). |
Według potrzeb. |
|
Drobne naprawy, bez materiałów (np. naprawa cieknącego kranu, nasmarowanie skrzypiących drzwi itp.) |
Według potrzeb. |
|
Przygotowanie drewna na ognisko. |
Według potrzeb. |
|
Przygotowanie domków do sezonu letniego, ora z zabezpieczenie ich przed okresem zimowym. |
Przed rozpoczęciem i po zakończeniu sezonu. |
Wykonawca pozostaje związany ofertą no okres sezonu 2021. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia 01.04.2021 roku.
Termin składania ofert:
Termin składanie ofert do dnia 19.02.2021 rok
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Informacje dodatkowe:
- w ofercie należy podać wartość zadania netto i brutto, która będzie obejmować całkowitą cenę.
- zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru oferty, do unieważnienia wyboru ofert na każdym etapie, bez podania przyczyny.
W takim wypadku Wykonawcy lub podmioty zainteresowane nie mogą wystąpić z roszczeniem o jakiekolwiek odszkodowanie. - o rozstrzygnięciu wyboru oferty nadleśnictwo powiadomi drogą elektroniczną e-mailem i wyznaczy termin podpisania umowy.
- w celu przygotowania właściwej oferty na wykonanie przedmiotu zamówiena, zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.
Sposób i termin złożenia oferty :
Ofertę cenową należy sporządzić uwzględniając wszystkie koszty i przesłać w terminie do 19 lutego 2021 roku drogą elektroniczną na adres e-mail: babki@poznan.lasy.gov.pl do wiadomości: agnieszka.stachowska@poznan.lasy.gov.pl